Náš kodex
Klientský
Pokud nedostanu dostatečné či srozumitelné informace k proceduře, mám právo se ptát a dostat odpověď
Mám právo si volit svou léčbu
Nemusím se řídit názorem odborníků, ale pak beru na vědomí, že mi nevhodná procedura nemusí přinést pozitivní efekt, či mi může být provedení procedury odmítnuto, pokud by její rizika převažovala nad benefity bez náhrady
Mám plné právo vyjádřit spokojenost či nespokojenost s provedenou péčí přímo zaměstnancům nebo vedení kliniky.
Náš kodex
Zaměstnanecký
Pokud není procedura pro klienta vhodná, řekni mu to
Pokud má klient nereálné očekávání, mluv otevřeně o reálných možnostech
Pokud se klient k Tobě nechová hezky, požádej jej o změnu
Nevykonej proceduru, u které převažují rizika nad benefity
Doporuč klientovi vhodnější proceduru, i kdyby jí vykonával kolega či jiné zařízení